prostredie

Denník účastníka bol dešifrovaný dobrovoľníkom zo siete

Obsah:

Anonim

Čítanie denníkov niekoho iného je škaredé. Čo ak však denník patrí starému otcovi, ktorý žil počas druhej svetovej vojny? Samozrejme si ju prečítajte!

Jeden z netizénov uviedol, že našiel denník svojho starého otca a chcel by si ho prečítať, problém však spočíva v tom, že denník je napísaný v prepisoch, ktoré vnuk prirodzene nevlastní.

Dobrovoľník zareagoval na krik, ktorý prepis trochu rozumie, ale nezaoberá sa prekladmi v tejto oblasti. Oboznámil sa s fotografiami denníka, ale nijako neponáhľal, aby pomohol používateľovi, a uviedol, že preklady rukopisov boli ťažké, ľahšie čitateľné a trochu zrozumiteľné o románoch alebo náboženských textoch napísaných v tejto podobe a dekódovanie rukopisu by vyžadovalo veľa času a úsilia.

Čo bolo v denníku?

Súdiac podľa malého fragmentu denníka, ktorý zverejňujeme nižšie, v ňom muž hovorí o svojom živote v armáde. O tom, čoho je kŕmené, čo robí armáda, aké vzťahy sa v tíme vyvíjajú, aké manipulácie prebiehajú. Časť denníka však preložil dobrovoľník, ktorý odpovedal na príspevok používateľa.

4/9/41 - streda

Toto sa týka 9. apríla 1941.

Vľavo […] 5:30 jazdila električka […] na sklad zbraní. Dorazil o 8:00. Demontované všetky odevy, s výnimkou topánok a kabátov. Absolvoval najmenej 20 miestností na rôzne skúšky. Skúšky sa skončili okolo 10:00. […] Prešiel očný lekár, ORL. [Bolo to potrebné … papier a veci … v alkohole a … v bavlne]. Niektoré mohli byť popierané kvôli existujúcim chorobám, ale lekár sa ich opýtal, či sa chcú pripojiť k armáde. Keby povedali áno, súhlasil by. Niektorým bude chýbať aj so slabým zrakom, ak budú čítať s okuliarmi. Jeden môj priateľ, ktorého vzal, mal nadváhu 38 kilogramov. Šiel od 10 do 4 s [… náš obed]. [Mal som] voľbu pre [večeru …], iní mali iba bravčové kotlety. Jedol som sám, mal som večeru. Zo 620 mužov nás bolo asi 10 […], pretože sme prešli.

Nová výletná loď pre dospelých: alkohol a dobré jedlo

Mučené mačacie vlasy na plachtoch: zbavili sa rady skúseného chovateľa

Žena, ktorej sa podarilo okúzliť Lev Bi-2: nové fotografie rockerovej manželky

Najprv zo všetkých skúšok. Moje číslo bolo 27. Odišiel som do Camp Grantu o 8:30 na IC. Mali sme k dispozícii celý vlak. 13 hodín státia, […] a chôdza ma naozaj unavila. [Vuksenek] s našou [partou] a svoju fotografiu mal v […] novinách.

4/10/41 - štvrtok

Označené 10. apríla 1941.

Dorazil do tábora Grant okolo 23:00. Bol […] obed s hovädzím gulášom a naše taniere boli naplnené až po okraj. V kasárňach B-204 je moja posteľ 22. Veľmi pohodlné. Nemohol som spať skôr ako o 2:00 ráno. Zobudil sa o 6:00 ráno. [Mám spoločnosť … budúcnosť]. V teste […], ktorý bol odoslaný do triedy 2, bolo 119. miesto zo 150 ľudí. Absolvoval test na nábor [hodnotenie] v armáde. Získal 45 bodov. Injekovali [tyfus … vždy] zaočkované. Potom kŕmil morčacie mäso.

Na večeru boli poskytnuté zvyšky. Bolo dovolené odísť pred 23:00, ale zostal som písať listy. Ruka trochu bolela z strely. Väčšina gangov išla na oslavu v meste, ale museli čakať na autobus alebo pešo.

Posádka urobila fotografiu ako pamiatku. Nie každý deň lietajú títo cestujúci

Urobte si sami originálne termosky vyrobené z dreva a epoxidovej hliny: prvotriedna

Teplá chovateľská stanica s účinkom parkiet: pokyny pre starostlivých majiteľov

4/11/41 - piatok

Dnes som išiel do kostola a stál som [… stále …]. Pracoval celý deň: umývaný, zametací a čistiaci. Väčšina z nich bola prevedená do rôznych kasární. Z nás zostalo len 5. Zišli do iných kasární pre lekársky zbor. Vajcia a toast na raňajky. Nejedol som večeru, pretože moje črevá nefungovali správne. Vzal preháňadlo.

4/12/41 - sobota

V kasárňach sa objavili noví muži z Detroitu. Vyčistili kasárne. Chodil trochu. Popoludní sme šli do Rockfordu a vypili pár pohárov piva na posedenie a večeru. Sledoval som, ako cigán Rose Rose vykonáva jej striptíz. V meste potom […]. Vrátil sa do ….

13. 4. 1994 - nedeľa

10:00 Veľkonočná nedeľa. Celý deň pršalo. Zostali sme v kasárňach. Hrávali karty, vyhral som 4 doláre. Poslal som 10 pohľadníc a jeden list.

Dievča prinieslo do ruky dva priehľadné prúžky a „usadilo“ ich vo svojom dvore

Ako správne nosiť masku: lekári vysvetlili, prečo môže brada zasahovať

Palačinky: recept od Victoria Boni

4/14/41 - pondelok

Grant opustil tábor z tábora Shelby 10:10. Prílet […] o 17:00 na naloženie nákladu […]. Prišiel do St. Louis o 20:00. Spal v hornom poschodí. V noci prešiel cez Kentucky a Missouri. Zobudil sa v Tennessee. Veľmi kopcovitá Mississippi, veľmi zalesnená, veľa píl. Veľa [kontrol] pozdĺž železnice. Dorazil do tábora Shelbyho o 15:15.

15. 4. 51 - utorok

Trvalo to 29 hodín. Jedlo vo vlaku bolo kvôli nejakej chybe veľmi zlé. Konzervovaná kukurica, hovädzie mäso, džem, pivo a [káva]. Vo vlaku sme sa len pozreli do krajiny. Skutočné hľadanie bolo v tábore Shelby. Skupina odohrala a dodávka nás do našej spoločnosti. Dodané do spoločnosti I clearing company.

Naša spoločnosť sa skladá hlavne z mužov z Wisconsinu a Michiganu. Veľmi málo z Illinois. Dušená hovädzia večera. [Presťahoval sa] do stanu. 16 štvorcových miest na spanie.

16/16/41 - streda

Palačinky na raňajky, hovädzie mäso na večeru, šunka na kosti na večeru. Zobrazené taktiky a krátka prechádzka. Popoludní vykopal sóda. Bolo to dobré cvičenie. Z armádneho nákladného auta som jazdil z jedného konca tábora na druhý.

Na majstrovskej škole som sa naučil variť tenké pohánky s droždím

Prečo sa učiť korčuľovať vo veku 39 rokov bolo najlepším rozhodnutím v mojom živote

Byty v 20. rokoch pri Sydney sa nedajú ľahko nájsť ani pre sledovateľov

17. 4. 1994 - štvrtok

Normálny pochod a cvičenie. Ovesné vločky na raňajky, hovädzie mäso a [pivo] na večeru. Kopanie zákopov celý deň.

18/18/41 - piatok

Počuli o vojenskej zdvorilosti. Pozdrav. Vajcia a slanina na raňajky. Vyšetrenie nôh. […] Dali na večeru ryby. Popoludní urobil veľa lopaty. Vypili sme 3 plechovky piva […].

19. 4. 1994 - sobota

[…] ráno. Inšpekcia hlavným majiteľom v […]. Odpoludní pracovalo veľmi málo. Všetky naše šaty boli skontrolované. Miešané vajcia na raňajky. Šunka na obed a prvý zjedený surový zeler. Šunka na kosti na večeru. Vypili sme 2 plechovky piva. [… a papier].